Stoppa USA-imperialismen

Re: Re: Re: feghet

Lille man, Jag lägger ner.

Har en känsla av att vi skulle kunna kriga
ett bra tag, samt trötta ut både forumsägare
och forumsläsare.

som Du tidigare har nämnt så kan man visst
komma närmare människor med andra uppfattningar
genom gemensamma intressen. Hoppas du kan förena
dina kajak och fritidsintressen med andra lika och
ej likasinnade personer.

Vi ses ute på vattnet.

//Jonas

snacka går ju...

Svensk feghet var det ja, jag antar att du är påläst om det svenska försvaret 1939 samt ett av skälen till att USA vill gå in i Irak

eller? :)

Kidnappad tråd!

articat; sa:
Våga ge ert stöd till våra vänner på andra sidan. Typiskt Svensk feghet att inte "VILJA HA KRIG", liksom under 2a världskriget då våra grannar gjorde livet surt för Zigienare och Judar. Vissa insändare man läser är så "NAIVA" att man storknar!!.

Nej. Våga stå upp för USA. Och jag tycker att paddlingen i högsta grad har med detta att göra då mycket utrustning kommer från JUST=USA.

KAJAKBRODER
Hennes

Hörru Hannes! Lägg av och kidnappa andras trådar för dina egna dunkla syften. Det finns utmärkta insändarforum i bl a DN, SVD etc. där man kan disskutera utrikespolitik. Har du inget att tillägga angående paddling mellan öland och gotland så ta och dra härifrån!! (Det gäller er andra också som går i svaromål)

Stefan

Re: Kidnappad tråd!

Fibbe; sa:
Hörru Hannes! Lägg av och kidnappa andras trådar för dina egna dunkla syften. Det finns utmärkta insändarforum i bl a DN, SVD etc. där man kan disskutera utrikespolitik. Har du inget att tillägga angående paddling mellan öland och gotland så ta och dra härifrån!! (Det gäller er andra också som går i svaromål)

Nu var det ju redan originalinlägget som satte tonen. Det var det som började med en helt felaktig titel. Något i mitt tycke helt förkastligt. Om alla gör på dte viset kommer forumen at vara helt oanvändbara ganska snart.

mvh Christian

Re: Re: Kidnappad tråd!

chralm; sa:
Nu var det ju redan originalinlägget som satte tonen. Det var det som började med en helt felaktig titel. Något i mitt tycke helt förkastligt. Om alla gör på dte viset kommer forumen at vara helt oanvändbara ganska snart.

mvh Christian

Jag förutsatte att:
A. Folk är läskunniga
B. Folk förstår vad dom läser
C. Läser mer än bara rubriken

När det gäller articat kommer jag att göra undantag från detta. För övrigt har jag redan gjort avbön i ett tidigare inlägg.

Stefan

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg