Guest
Gäst
Jag önskar att vi får ett slut på denna allt mer tilltagande piratimport som tyckes bli större och större. Är det inte fräckt mot Trapper och Point Teamet att fara över Östersjön och köpa mer eller mindre piratkopierade kajaker. Vet ni vad det kostar att ta fram dessa innovationer?. Tullen är informerad och de ser inte med blida ögon på denna ibland ganska olagliga verksamhet.
Behovet av att stärka våra Svenska kajakleverantörer är påtagligt stort och vi bör alla fråga oss om det inte är värt att få:
1. Riktiga garantier
2. Toppbyggda kajaker (OBS!, TESTADE)
Ingen inbillar sig väll att leverantörerna tar ut några stora marginaler på denna handel. Sist vill jag påminna om att 12.000 - 16.000 kr inte är mycket pengar och då i synnerhet inte för en kajak i glasfiber. Har man inte råd att köpa kajak från våra Svenska tillverkare skall man avstå eller hyra fram tills dess att man tjänar mer pengar.
Hjälp kajak Sverige att växa!!!
Behovet av att stärka våra Svenska kajakleverantörer är påtagligt stort och vi bör alla fråga oss om det inte är värt att få:
1. Riktiga garantier
2. Toppbyggda kajaker (OBS!, TESTADE)
Ingen inbillar sig väll att leverantörerna tar ut några stora marginaler på denna handel. Sist vill jag påminna om att 12.000 - 16.000 kr inte är mycket pengar och då i synnerhet inte för en kajak i glasfiber. Har man inte råd att köpa kajak från våra Svenska tillverkare skall man avstå eller hyra fram tills dess att man tjänar mer pengar.
Hjälp kajak Sverige att växa!!!