Stockholm quality outlet fjällrävens butik/priser?

någon som vet vad de har för något och om det e andra sortering eller på annat sätt felaktigt. Hur tar man sig dit med lokaltrafiken?
//Nyman
 

Per

Gäst
Fjällräven njaaaa...

Hej,


Pendeltåg till Jakobsberg ( http://www2.sl.se/~ficktid/sommar/sPkanvhe.pdf ) och sedan buss 567 ( http://www2.sl.se/~ficktid/sommar/s567.pdf ), eller varför inte en liten prommenad från pendeltågsstationen (17 min). De har provkollektioner utgående modeller samt 2:a sortering. Stundtals begränsat utbud, priset är brukar vara mindre än halva ORDINARIE priset (men vem köper till ordinarie pris???). Det finns ju också en Arlandastad outlet village, men jag vet inte vad som finns där.


Mvh Per
 
Om Fjällrävenbutiken i Arlandastad outlet

Hej !
Besökte Fjällrävenbutiken i Arlandastad
outlet village (i närheten av Eurostop vid E4:an)
i mitten av juni. Fick både negativa och positiva intryck.
Tyvärr, måste jag väl säga, mestadels negativa.
De flesta av plaggen som fanns i butiken
verkade vara andrahandssorteringar, dessutom
var färgerna knepiga (som jag tycker är en
rätt viktig detalj hos ett plagg !). Priserna
var också ganska höga i förhållande till plaggens utseende.
Dock fann jag en del guldkorn: snygga
kortbyxor till humant pris (250 :), dvs.
ca halva butikspriset. Därtill många skjortor
(bomull) med priser runt hundralappen.
Även en hel del accessoarer till hyfsade priser.
För Fjällrävenentusiaster är butiken värd ett besök, tycker jag.


Hoppas att någon blivit klokare av detta.


/Petra Månström :)
 
600 kr billigare brallor

Jag köpte ett par kombibrallor i mikrofibertyg där. De var 600 (!) kr billigare än normalt. Jag har inte kunnat hitta något fel på dem, och modellen (Traveller) finns fortfarande i Fjällrävens sortiment. Förmodligen är de ur en provkollektion.
Så har man tur och förmåga att skilja andrasortering från provkollektion är det värt ett besök.


Bra brallor billigt!
 
Har varit där nu...

Billigt & bra, skjorta 99:-, specialerbjudande fleecetröja 199:-, bra priser, helt klart värt det, men man får se upp på sömmar & sånt men det e ju självklart. Ska kolla in arlandastad snart
tack för hjälpen alla
//Nyman
 

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.