Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ståpäls!
- Trådstartare Palle_Z
- Start datum
Är det inte för fuktigt och molnigt fortfarande, kylan till trots så växer det inte så där fantastiskt mycket ännu.
Iofs gick Riddarfjärden från öppen till åkbar på knappt 40 timmar.
http://snabelslash.com/bo/?m=2&date=2006-01-04
Iofs gick Riddarfjärden från öppen till åkbar på knappt 40 timmar.
http://snabelslash.com/bo/?m=2&date=2006-01-04
Re: Kanallopp?
Förresten, kunde man inte har någon relativt öppen chat-liknande sida där man kunde disktuera nuvarande och kommande isar i Sverige och även utomlands? Kanske på skridskonätet, fast grabbarna där har väl tillräckligt redan.
Ja, jag vet att det inte är rätt forum, men det var inte jag som började: Färsk israpport från Holländsk vän: "We have 2 cm ice on some canals right now. The wind is OK this week from east, but there is no cold east of us to transport here... It will be -2/-3 coming nights, not enough, I'm afraid."pby; sa:Optimisten tror (hoppas) på att de holländska kanalerna fryser till nästa helg
... men troligen krävs mer kyla.
Förresten, kunde man inte har någon relativt öppen chat-liknande sida där man kunde disktuera nuvarande och kommande isar i Sverige och även utomlands? Kanske på skridskonätet, fast grabbarna där har väl tillräckligt redan.
Re: Re: Kanallopp?
Snacka med Bo Jägenstedt.
-Palle
kr-val; sa:Förresten, kunde man inte har någon relativt öppen chat-liknande sida där man kunde disktuera nuvarande och kommande isar i Sverige och även utomlands? Kanske på skridskonätet, fast grabbarna där har väl tillräckligt redan.
Snacka med Bo Jägenstedt.
-Palle
Intressant igen
Det börjar likna ett intressant väderläge igen. Förut snackade de om milt till helgen, men nu verkar det peka mot mer kyla, vad jag kan förstå. Det allra bästa är att vädret januari och det i februari brukar hänga ihop så vi kanske har en lång köldperiod på gång!
-- Krister (drömmer om Vättern)
Det börjar likna ett intressant väderläge igen. Förut snackade de om milt till helgen, men nu verkar det peka mot mer kyla, vad jag kan förstå. Det allra bästa är att vädret januari och det i februari brukar hänga ihop så vi kanske har en lång köldperiod på gång!
-- Krister (drömmer om Vättern)
Snack om snö till imorrn. Kanske var sista chansen för en fin lunchtur på en snöfri Brunnsviken idag. Lite blåsigt, men sämre luncher kan man tänka sig.
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg