stängt på väggen?!

så såg man på nätet att väggen är stängd igen... Saknar klubben kvällsansvariga eller är där något evengemang.... Om det saknas kvällsansvariga, varför inte efterlysa fler bland medlemmarna? Det börjar ju bli lite svårt att planera in sin klättring när där saknas information....

om det ger dig någon tröst så brukar det faktiskt inte vara såhär farligt.. det är väl helt enkelt så att mycket har hänt på väggen just nu som gett oss kvällsansvariga förhinder. kontrollera gärna att det är öppet innan du beger dig till väggen, det är det enda rådet jag kan ge dig.

jag förstår att det kan hända saker som gör att man måste stänga och det gör inte så mycket när jag sitter uppkopplad mest hela dagen. Men de medlemmar som sticker upp utan att ha kollat, då jag iaf inte har sett något om det på väggen.... dem är det ju lite synd om.

Hur många gånger har det varit stängt på väggen sista halvåret pga att det kvällsansvariga inte kan?
en eller kanske 2 ggr.
Du kan säker få hjälpa till men det krävs att du gör det varje vecka i ett halvår minst...

Som icke engagerad meddlem ska man bara vara tacksam att det överhuvudtaget finns kvällsansvariga och övriga som ställer upp och gör det kanon jobb dom gör idag!!

Visst är det surt att det är stängt men det är extremt sällan det inte finns någon med nyckel...
[Ändrat av Johan W 2002-03-21 kl 12:25]

tycker oxå det är skit bra att där finns kvällsansvariga som ställer upp i vått och tort, men frågan är ju om det finns tillräckligt av dem... så det är ju knappast någon kritik av de kvällsansvariga utan på medlemmar som mig själv....

förstår inte riktigt hur det skulle hjälpa att ha fler kvällsansvariga.. nu har vi 2 per kväll och det är mycket sällan som båda inte kan. ikväll är tyvärr en sådan kväll. jag hade själv gärna stuckit dit och agerat ansvarig men är sjuk och fixar inte all krita..
under hela tiden som jag har varit kvällsansvarig har det hänt 1 (!) gång att varken jag eller andreas kunnat komma..
om du känner att saker inte fungerar som de borde, så får du gärna ringa jason (telnr finns på sidan, under kontakt) och ta hand om en kväll i veckan själv...

handlar väl inte om att det inte fungerar utan bara om att man inte vet vilka rutiner klubben har.... visste tillexempel inte att där alltid fanns två kvällsansvariga... allt handlar ju om att göra det så smidigt som möjligt så att allt flyter på och väggen inte behöver vara stängd. tycker det verkar som att klubben fungerar utmärkt med många engagerade medlemar men att föra upp saker till en debatt är ju aldrig fel. allt handlar väl om att man söker information som inte är tillgänglig utom här på forumet...

Titta titta...

Se bara vilken debatt jag lyckats skapa... det var mycket ledsamt att det skulle bli så här ikväll... Det enda jag kan säga är att det kommer att finnas folk som fyller ut för kvällsansvariga som inte kan, sorgligt nog har inte telefonlistan kommit än... Till mitt och Mickes försvar ska jag även tillägga att detta är första gången vi inte kunnat uppfylla plikten som kvällsanvariga... tack för mig... Kalle

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg