Stadium !

Jocke

Gäst
Hallå...Stadium har en rygga som heter Everest Adventure Pro 75+ .....1499:- !
Jag hade sån tur att Pro75+ satt som handsken ,( fast på ryggen) !!!
-men , skäns inte så säkert det där med kvaliten..
Jag vet ingen som har provar dessa ryggsäckar i ´´verkliga livet ´´....
Kan man få några tipps.....
mvh jocke

Per

Gäst
Utmärkt

Det här med att välja ryggsäck är ju något mycket personligt. En Everest ryggsäck från Stadium, det låter som det skulle passa DIG utmärkt. Om man vill investera i något bättre komfort kan man ju köpa plastsäck på rulle.

Helt Ok för det priset!!!

jag har en Everest adventure 65- 75l och den har fungerat bra för mig. jag har använt den på sommar och vinterturer i svenska fjällen. Den är dock lämplig för vikter under 20 kg. Om man ska bära med sig mer än det bör man satsa på en ryggsäck med kraftigare bärsystem, men då kostar det ju mer också!!!
Everest är ett av de bättre märkena i sin prisklass.

MVH Niclas

IDIOT!!!

Personen som ställde frågan var säkert inte ute efter att bli överkörd av dig bara för att du anser dig ha fantastiska kunskaper om ryggsäckar (vilket din liknelse visar att du inte har) och har du inget att tillföra som kan hjälpa dina medmänniskor med så kan du krypa in under den DYRA ryggsäck du kröp fram ifrån!!!

Försök att inse att människor ställer frågor för attt de är intresserade av ett vettigt svar.

Med vänlig hälsning/ Niclas Hedin

Everest adventure 65- 75l

jag har använt Everest adventure 65- 75l i ca tio år och jag är nöjd med kvalite och konfort men packa inte mera än 20kg för då är nog min militära Scassi FJS mera lämpad .... 1 vecka ute (mindre än 20 kg )passar Everest adventure 65- 75l och om man är mera är 2 veckor (mera än 20kg)så är FJS perfa!

/webfalcon

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg