Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Spritförbrukning :-)
- Trådstartare DanneB
- Start datum
Jag har precis köpt en gasbrännare till mitt trangiakök efter år av spritbränning.
Nu ska jag upp till Sylarna några dagar och funderar på hur mycket gas man ska ta med sig, vi är två som går och, ganska slösaktiga med många kaffe, måltider osv. och vi ska vara ute bara i 4 dagar, hur mycket ska jag ta med?
Nu ska jag upp till Sylarna några dagar och funderar på hur mycket gas man ska ta med sig, vi är två som går och, ganska slösaktiga med många kaffe, måltider osv. och vi ska vara ute bara i 4 dagar, hur mycket ska jag ta med?
burkar (mindre,vanligaste) ,då kan du slösa på
Härligt, tack!
1 Helrör Whiskey
Tja jag o min polare brukar konsumera 1 helrör Tullamore under 1 vandringsvecka.
När det gäller Trangia så blev mitt stulet för många år sedan ur förrådet och det var fan det bästa som hänt så jag blev av med spritslabbet och i stället köpte ett gaskök. Enkelt och inget slabb längre.
Stiffe
Tja jag o min polare brukar konsumera 1 helrör Tullamore under 1 vandringsvecka.
När det gäller Trangia så blev mitt stulet för många år sedan ur förrådet och det var fan det bästa som hänt så jag blev av med spritslabbet och i stället köpte ett gaskök. Enkelt och inget slabb längre.
Stiffe
Jag och tjejen traskade om kring i Sarek i tio dagar för två år sedan. Vi gjorde av med 1,5 liter T-röd, åt torrmat hela tiden. Kokade gröt till frukost hälften av dagarna, alltid kaffe på morgonen och termosvatten till lunchen. Minst två kokningar varje kväll (åt i två omgångar "förrätt + huvudrätt").
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg