sportab.se?

Är det någon som har erfarenhet av att handla från sportab.se?
Deras web-butik är väl inte den allra bästa jag sett, men utbud och priser är det iaf inget fel på.
Är de seriösa? Och hur är det med leveranstider?

Exempelvis tycks de sälja Alpina-pjäxan BC 1550 (för turskidåkning och/eller långfärdsskridsko) för 599 kr.

Hej,
Jag har bara handlat i deras butik i sävedalen, och när jag har varit inne där så har jag absolut fått uppfattningen att de är seriösa.

//Jocke

Jag väntar fortfarande på ett liggunderlag som jag beställt ifrån dom för 7 veckor sedan.
Jag får ringa dom varenda vecka och fråga hur det går och dom säger att dom jobbar på det, men ingenting händer...

Jag vet att det kan ta tid att få grejer skickat från Staterna men det minsta man kan begära är väl ändå att dom skall höra av sig till mig om hur det går. Framförallt när alla(?) i butiken verkar medvetna om vilket liggunderlag det handlar om.

Jag väntar med spänning på mitt liggunderlag men jag kommer aldrig handla av dom igen.
Inte via nätet i alla fall!
//Peter

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg