• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

spontanresa

Är det någon/några som, i juli eller augusti, vill antingen:
cykla någonstans i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Kanske några dagar till en vecka. Man kan köra kring 15--20 mil per dag eller så,
eller
vandra (kanske i norra Sverige). Då får det nog bli 1 vecka och inte fullt så många mil per dag då.

Maila gärna!

Vandring?

hejahej; sa:
Är det någon/några som, i juli eller augusti, vill antingen:
cykla någonstans i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Kanske några dagar till en vecka. Man kan köra kring 15--20 mil per dag eller så,
eller
vandra (kanske i norra Sverige). Då får det nog bli 1 vecka och inte fullt så många mil per dag då.

Maila gärna!

Halloj!

Cykling är väl kanske inte riktigt min grej men om du bestämmer dig/er för vandring så skulle jag gärna vilja haka på. Då mina vänner inte är inne på samma linje hade jag själv funderat på att åka själv mot Stavanger i sommar (och vandra) men jag åker gärna norrut i Sverige också.
Jag har varit uppe i Kebneområdet 4 ggr förut och har skaffat mig lite vandringrutin iallafall.

Själv har jag semester v.29 - v.32

Hör jättegärna av dig (jan.wikstrom@bredband.net) ifall det blir vandring till slut.

Mvh

Janne Wikström
Södertälje

Vandring

Hej Nina
Jag och några till funderar på en tur till fjällen, lite vandring. Det blir förmodligen omkring den 18-24 aug, haka på om du vill.

Padjelanta ??

Hej Nina !!
Jag kommer att vandra i de norra delarna av Sverige, närmare bestämt Padjelanta leden (Ritsem--Kvikkjokk) under början av augusti. Har du lust att slå följe...??
Hör gärna av dig !!

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
IslandTraveller Spontanresa till Elbrus Reskompis 6
erixon spontanresa till Norge Reskompis 13

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg