Spököp!

Har tänkt att i sommar inhandla nytt spö.
Då jag tidigare har ett Vision 3 zone #6, önskar jag
gå ner någon klass till #4. Prisklass ca 2000 - 3000 kr.

Förslag och + & - mottages tacksamt.

Mvh // TG

Ett...

annat förslag är ju att du bygger ett eget spö, men det kanske inte är aktuellt?

(Björn, hur går/gick det med ditt bygge?)

/Anders B

Kan Loops gula vara något?

Loops gula ligger väl i den prisklassen vill jag minnas? Har deras spö i tyngre klass men det är jag fullt nöjd med.
Har dessutom ett Sage i klass 4 som jag är enoooormt nöjd med, men det får du nog inte för 2-3 lappar.

/Peppe Malmqvist

Gamla inlägg...

blir som nya.

Thomas, enär du en gång fattade tycke för Vision3zone-spöna, varför inte provkasta med en 4:a ur denna serie.

Finns för övrigt enda ner till #3.

Passa på att besöka flugfiskemässan nu i helgen, där skall man (enl uppgift), ha möjlighet att prova på det mesta av det bästa.:)

/Björn

Spöbygget...

har fastnat i en väntan, på att ett fartyg lastat med bla rullfästen, skall angöra Sverige.
Senaste bud jag fick, var att rullfästet nu skulle skickas med 3 veckors flygtransport.

Vad ska man säga?
Häva köpet ville jag inte, pga att jag skulle få grejorna väldigt mycket billigt.
En vecka till väntar jag, sen blir jag tvungen att köpa grejorna någon annanstans, till fullt pris.:(

Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge.
Heter det ju. F*n vet?

/Björn

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg