Hej!
Jag har letat som en tok efter en sovsäck som är lik sea to summit trek 1 utan att hitta det jag söker.
Kraven jag har för sovsäcken är följande:
-Väga runt kilot
-Vara av dun
-Ha dragkedja hela vägen runt så man kan öppna upp och ha säcken som ett täcke
-Ha en komforttemp på omkring +5 (ska använda säcken sommar och någon gång vår/höst)
-Gå att köpa från svensk återförsäljare
-Inte kosta mer än runt 2000kr
Sea to summit säcken är perfekt på papper men går tyvärr inte att hitta hos svensk återförsäljare, jag har beställt säcken en gång för Ca. 2 veckor sedan hos outnorth men den vart restad och verkar inte ha kommit i lager igen..
Vet att det kanske är många krav på en sovsäck men någon säck måste det ju finnas där ute!
Hoppas ni har lust att hjälpa till.
Mvh Christian.
Jag har letat som en tok efter en sovsäck som är lik sea to summit trek 1 utan att hitta det jag söker.
Kraven jag har för sovsäcken är följande:
-Väga runt kilot
-Vara av dun
-Ha dragkedja hela vägen runt så man kan öppna upp och ha säcken som ett täcke
-Ha en komforttemp på omkring +5 (ska använda säcken sommar och någon gång vår/höst)
-Gå att köpa från svensk återförsäljare
-Inte kosta mer än runt 2000kr
Sea to summit säcken är perfekt på papper men går tyvärr inte att hitta hos svensk återförsäljare, jag har beställt säcken en gång för Ca. 2 veckor sedan hos outnorth men den vart restad och verkar inte ha kommit i lager igen..
Vet att det kanske är många krav på en sovsäck men någon säck måste det ju finnas där ute!
Hoppas ni har lust att hjälpa till.
Mvh Christian.