sorleken har betydelse?

Har tänkt köpa mountinebike min första har fått ett bra pris på en Kona strlk 19.Jag är 1,90 lång,då är frågan(förstås) är det lagom till mej?

Cykel till stor man

26" Muontenbike Marvil "Mont blanc" 524, ram large (crommoly), med Manitoi Magnum dämpare fram, vexkslar STX-RC/ALVIO, skärmpacket, 2*drikkeshålare, sadelväska med ex.slang och verktygssats, blackburn cykelpump. Uttaget Augusti 2000. Endast testkört, som ny. Cykeln blev köpt på grund av cykelstöld, men jag fick ut ny cykel innan jag han få klar den här cykeln. Nypris cykel 6500 med utrustning utan dämpare , dämpare köpt till for 2500, cykeln säljs for 5000, med utrustning och dämpare (vinterpris). Snygg: Ring 070 5732761. Margon. Alternativt meila mrj_no@hotmail.com. Cykeln kan sändes som busgods. Cykeln finns i Kalix- Norrbotten.

Prova!!!

Sätt sadeln i högsta läget (kolla markeringen på sadelstolpen). Sätt dej på sadeln. Når du ner med hälen till pedalen?

Nej, Sänk sadeln tills du når pedalen med helt sträckt ben. Du bör minst ha en dm kvar mellan grenen och överröret när du står på marken. Då är cykeln lagomt stor. Sedan kommer längden på cykeln också att ha betydelse men det kan du justera med styrstammen.

Ja, Är benet krokigt när hälen står på pedalen är ramen för liten.

Sailor

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg