Friluftsliv brukar ju vara förknippat med resande iallafall om det handlar om kanske jakt eller fiske, jag har kollat en del hus i Frankrike men jag tror det är miljonbelopp, bor själv i Örnsköldsvik där jag kan få ett litet hus utanför stan för neråt 350.000 om jag har riktigt tur - och räknar med lite arbete, kan även köpa hus här för 100.000 om dom ligger några mil utanför stan.
Men om man nu vill bredda sina vidder, kanske åka nån annanstans för att leva semesterliv, kanske komma ut i naturen, visst, stick 20 mil ut i skogen, där skänker ju folk bort sina hus nästan men om man skulle kolla andra länder, nån som vet nått land där det går att finna hus och sommarhus till priser som är i klass med dom i Örnsköldsvik?
Även Norge har jag för mig var ganska dyrt, Tyskland kanske?
Men om man nu vill bredda sina vidder, kanske åka nån annanstans för att leva semesterliv, kanske komma ut i naturen, visst, stick 20 mil ut i skogen, där skänker ju folk bort sina hus nästan men om man skulle kolla andra länder, nån som vet nått land där det går att finna hus och sommarhus till priser som är i klass med dom i Örnsköldsvik?
Även Norge har jag för mig var ganska dyrt, Tyskland kanske?