• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Sommarhittepå

Hallå!

Kom just på att eftersom jag ska spendera några sommarmånader runt Kivik på Österlen i sommar kanske det finns någon eller några som har lust att komma dit och hitta på något. Man kan paddla kajak, vandra lite, rida, cykla, flyga skärm...hm, lite vad som helst antar jag. Bada också, förståss. Själv vet jag inte riktigt vilken typ av boende jag kommer att ha, men jag vet att det finns ett vandrarhem i Kivik, ett på Haväng, campingmöjligheter mm.

Hör jättegärna av er!

AnnaCharlotta

Hej.

Jag bor ganska nära Österlen och en helg eller två kan man alltid lägga där nere. Jobbar dock hela sommaren som vanligt men hör gärna av dig om du vill hitta på något, paddla, vandra eller bara bada lite.
Lasse

lassemalvan; sa:
Hej.

Jag bor ganska nära Österlen och en helg eller två kan man alltid lägga där nere. Jobbar dock hela sommaren som vanligt men hör gärna av dig om du vill hitta på något, paddla, vandra eller bara bada lite.
Lasse

Jag kommer också att arbeta under tiden jag är där. Men det är oftast tre dagars arbete, tre dagars ledighet osv, så det finns nog plats för lite allt möjligt. Än så länge vet jag inte riktigt hur arbetsschemat ser ut men det vat jag snart!
Vi hörs!

Hej hej

Kivik är en fin plats. Hela den kusten är väldigt vacker. Jag bor inte så långt ifrån heller, så jag skulle hemskt gärna vilja hitta på ngt. Jag kommer att jobba i Kristianstad under sommaren (bor längre upp annars), och känner inte så många där som vill hitta på ngt. Hör gärna av dig.

Hälsningar Emma (23)

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg