• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Sombreromannen!

Nä!

Slängde ut ett obskyrt förslag på fiskeforumet, men inga ramaskrin till svar...

/BAX

Du får väl gräla med mig istället, hur går det med dom fina, söta, trevliga rävarna på gräsmattan..

;)
 
Jag sag ditt inlagg och tankte fortsatta med maskmete i smabackar, men jag orkade inte.


Halet i grasmattan ar kvar, vi tankte fylla halet med lergjord, sa att det inte ar lika roligt att grava.

Jag sag en rav fran tunnelbanan i morse.
 
nu skall ni vara snälla!!

Det har varit mycke nu de senaste veckorna, som nybliven månskensbonde så har farmaruppdragen tagit all tid.. pust Har precis stängslat i 4 dagar, jag trodde inte att det gick att bli så öm i fingertopparna.. Men jag är här när jag hinner!!
 
FJS90/91; sa:
nu skall ni vara snälla!!

Det har varit mycke nu de senaste veckorna, som nybliven månskensbonde så har farmaruppdragen tagit all tid.. pust Har precis stängslat i 4 dagar, jag trodde inte att det gick att bli så öm i fingertopparna.. Men jag är här när jag hinner!!

Omhet i fingertopparna, har jag mest pa lordagkvallen med flickvannen.

Skamt a sido. Har du satt slanggardsgard? Det vore roligt att hora. Har nagra polare som stangslar in sina grisar med ett lattviktselstangsel (oerhort smidigt att satta upp och fungerar oerhort bra), men det maste kannas fel att ta genvagar pa Sydsvenska hoglandet (en skymf mot Karl-Oskar liksom.
 
300 tryckta trästolpar 6km galvad tråd... Så det har spettats och bonkats.. Men nu e skiten klar på den ena sidan..huh
 
har en sambo med bordie collie och tillhörande får.. jag och rottweilern nöjer oss med lammstek,mmmm..
 
Jag har den storsta respekt for folk som lagger ned tid och kraft pa att halla hagmarker oppna for oss andra. Bra jobbat!