Någon som testat? Verkar liten?
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Snigeldesign snuttefilt
- Trådstartare Livetiskuggan
- Start datum
Har du en länk.Någon som testat? Verkar liten?
Smidigare om TS hade länkatBara att Googla så får man upp ett antal sidor...
...och ja lite liten verkar den, och lite dyr.
Det
Det är väl brukligt att om man frågar om en specifik produkt så bifogar man en länk.Bara att Googla så får man upp ett antal sidor...
...och ja lite liten verkar den, och lite dyr.
Jag antar att det är denna dragkedjeponcho TS menar.Har du en länk.
Snigel Design Snuttefilt -14
En high tech filt som skyddar mot kyla, regn och vind.Ny modell från 2014 med "Gälar" som släpper ut luft när man packar ihop den.Fodrad med 100 g/m² Climashield hålfiber med utsida i vattentät nylon som "andas"Insida är också vattentät och "andas" så man inte blöter ner filten om kläderna är...
www.tacticalstore.se
Japp men vi är alla människor och ibland blir det fel.Det är väl brukligt att om man frågar om en specifik produkt så bifogar man en länk.
Det är ju helt fel mått på den. https://www.tacticalstore.se/friluftsliv/bo-sova/sovsackar/snigel-design-snuttefilt-14/
Då är ju måtten på denna mycket bättre.
Då är ju måtten på denna mycket bättre.
Den där har jag. Mycket täcke för de pengarna. Problemet är att jag inte får ha den ifred då ungarna gärna tar den kyliga kvällar.
Perfekt att ha i hängmattan. Har även sovsäcksvarianten/Jungelbag som också presterar bra.
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg