snabbaste ordern

tjenare

vilka sidor är kända för att ha en snabbleverans? letar efter en crashpad och vill ha den fort. helst redan haft den idag. vet ni någon bra sida som funkar med en snabb beställning. har handlat på addnature och tycker att dom kan vara lite små sega ibland ända upp mot en 2-4 veckor vid stora ordrar. vet ni några andra snabbare leverantörer? som är billiga.

Det hjälper inte alltid om butiken levererar snabbt. Jag beställde för några veckor sedan en bok från Adlibris då boken inte fanns på den lokala bokhandeln.

Det var ”bara” det att Posten behövde 15 dagar på dig att transportera brevet den sträcka som jag med lätthet cyklar t.o.r på en dag.

Per

Billigt...

http://www.alpkit.com är ruskigt snabba. Beställde på måndag morgon, hade sovsäcken på onsdag eftermiddag. Utbudet är begränsat, men dom har paddor.

Min erfarenhet av Addnature är annars att dom är snabba på det dom har hemma. Brukar inte beställa stororder.

Ringer du northstar så kan du nog i bästa fall ha grejerna samma dag om de skickar med bussen, det har de gjort åt mig en gång ner till Boden när jag behövde en grej snabbt.

Ruskigt snabbt har det även gått från upandunder.co.uk i Wales. Första gången beställde jag ett terra nova-tält, andra gången en crux-rygga. Båda gångerna beställde jag en fredag och båda gångerna fick jag grejerna utkörda vid 8-tiden på måndagmorgon.

Getout & Addnature är väldigt snabba, fick SMS avisering innan jag ens börjat kolla kolli id.
Då ska du veta att jag är ruskigt otålig när jag väl beställt.

Beställde en padda från Addnature till min son i somras en tisdag kväll, den lämandes utanför en sommarstuga i Halland på fredagen.

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg