Hej!
Troligen smygsurfar många privat på jobbet, när det finns snabba uppkopplingar. Det är en hypotes för ett reportagetuppdrag jag har för tidningen Internet World. Vi ska beskriva om hur vad man får, och inte får göra med internet på jobbet.
Vi vill hitta några personer som berättar lite kort om sina surfvanor på jobbet. Följande frågor är intressanta:
Hur mycket tid använder du nätet privat dagligen på jobbet? Besöker du sajter som inte har med jobbet? (hur mycket tid ungefär per dag?)
Vad är det för sajter?
Vad är det mest olämpliga (ev olagligt, eller oetiskt) du gjort på nätet under arbetstid?
Hur undviker du att chefer avslöjar dig?
Ålder, kön och yrke? (Du behöver inte skriva ditt namn)
OBS, Svaren ska publiceras anonyma i tidningen.
Den som vill svarar i forumet, eller så mailar ni mig direkt på:
b.aslund@telia.com
Mvh Björn Åslund
Nyköping
tel 0155 290078
Troligen smygsurfar många privat på jobbet, när det finns snabba uppkopplingar. Det är en hypotes för ett reportagetuppdrag jag har för tidningen Internet World. Vi ska beskriva om hur vad man får, och inte får göra med internet på jobbet.
Vi vill hitta några personer som berättar lite kort om sina surfvanor på jobbet. Följande frågor är intressanta:
Hur mycket tid använder du nätet privat dagligen på jobbet? Besöker du sajter som inte har med jobbet? (hur mycket tid ungefär per dag?)
Vad är det för sajter?
Vad är det mest olämpliga (ev olagligt, eller oetiskt) du gjort på nätet under arbetstid?
Hur undviker du att chefer avslöjar dig?
Ålder, kön och yrke? (Du behöver inte skriva ditt namn)
OBS, Svaren ska publiceras anonyma i tidningen.
Den som vill svarar i forumet, eller så mailar ni mig direkt på:
b.aslund@telia.com
Mvh Björn Åslund
Nyköping
tel 0155 290078