• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Slalom I Bjursås:

Hej!

Finns det någon som är intresserad av att följa med mig och åka slalom i Bjursås, över dagen bara? Aktuell dag är varje lördag. Jag kommer att åka buss dit. Det kostar 300:- inkl resa och liftkort. Hör av er, tack.... Jag hoppas på svar från Er.

Med Vänliga Hälsningar,
Jonas Hollén

Både i Bjursås och Romme samtidigt? Klonad?

Vad kostar bara liftkort över dagen? Visst hittar på saiten om du inte vet...
Bara undrar spontant.
Fredag inget alternativ?

Hej!

Man kan välja på att åka till dessa skidparadis. Det kostar 340:- inkl bussresa TOR samt liftkort. Bussen avgår från Cityterminalen kl 6:45. Kul att du också är intresserad. Jag kommer faktiskt att skida Bjursås nu redan på söndag. Det är samma tider, färdmedel och priser som gäller alla söndagar också....
Du kan väl också följa med. I så fall ringer du till InterBus på tel.: 08-727 90 36 och bokar plats. Jag hoppas att vi ses.
Har du skidor?

Vänliga Hälsningar,
Jonas

Hej!

Ja, det blir det. När kan du? Jag var i Bjursås förra söndagen. Har du lust att skida Romme nu på lördag?
Vill du följa med till Stöten, norra sälen, den 3-6 Mars, vecka 19, en torsdag till söndag? Det finns en plats ledig för dig i våran sex-bäddsstuga, just nu....

Med Vänliga Hälsningar,
Jonas Hollén

Hej Jeanette!

Ja! Du ska alla svaren på din frågor av mig. Det smidigaste är om vi fortsätter att prata per telefon. Jag kan ringa upp dig. Vad har du för telefonnummer?

/Jonas Hollén

Hej, Sorry men sitter fast i jobb på fredag, så det funkar inte... maila gärna ditt mobil nr om det kommer fler tillfällen.
Ha det bra i backarna! Snö är det ju gott om!!!!
/j

Hej!

Hur är det?
Ni får gärna kontakta mig mitt fasta telefonnummer som är 08/39 18 51. Min Nalle fick nyss sin display Knock-Outad. Jag funderar på att skaffa en ny. Har redan Kompis abonnemanget. Situationen för närvarande är den att det verkar som om det finns miljarder mobiler att välja emellan samt en uppsjö på olika abbonemang. Har Ni något tips? Kan Ni ge mig något råd? När jag väl har införskaffat den nya så kan Ni nå mig på den också....
Finns det någon som vill följa med till Stöten, norra Sälen, nu på torsdag?

Med Vänliga Hälsningar,
Jonas Hollén

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Jonas_Hollén Bjursås-Romme: Fakta: Reskompis 0

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg