Skygga böcker

Jag har försökt hitta Paul Caffyns "Dreamtime voyage" och Paul Dulkys "The bombproof roll" (Jag läser bara böcker av författare som heter Paul i förnamn. Det är en princip.) på Bokus.com utan resultat. Någon som har ISBN-nummer eller liknande fiffiga ledtrådar till var jag hitta dem? Måste jag ta steget till Amazon.com för att köpa dem?

Kalle

Kalle E; sa:
Jag har försökt hitta Paul Caffyns "Dreamtime voyage" och Paul Dulkys "The bombproof roll" (Jag läser bara böcker av författare som heter Paul i förnamn. Det är en princip.) på Bokus.com utan resultat. Någon som har ISBN-nummer eller liknande fiffiga ledtrådar till var jag hitta dem? Måste jag ta steget till Amazon.com för att köpa dem?

Kalle

Prova att söka på Bokfynd (kollar både svenska och utländska ställen) http://www.bokfynd.nu/cgi-bin/v2.0/www/nph-se.html

Paul Dutkys bok finns ialla fall( ISBN: 0897320859), men han heter alltså DUTKY.
Caffyns bok "Dreamtime voyage" kom ut i början av 1980-talet, är den inte utgiven igen så får man nog försöka på antikvariat.

Paul NN

Paul Theraoux har jag läst, men Paul Mason låter spännande. Honom får jag genast kolla. Tack också för ISBN-numret.

Kalle

Är den här boken "Bombproof Roll and Beyond" en bok som rekommenderas? Någon mer måste ha bok, om kajakpaddlingsteknik?

/Hans

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Siven Kajakdesign Mjukvara & böcker Paddling allmänt 6
polarbear tips om böcker ? Paddling allmänt 2

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg