Skrytforum

Jag skulle vilja att ni skapade ett nytt forum.
Ett forum där medlemmarna kan skriva oh berätta om deras äventyr eller vad de gjort senast (uteaktiviteter). Vissa skulle uppskatta det för att "få skryta av sig" och för andra skulle det bli ett ovärderligt verktyg för att få inspiration/uppslag till egna turer.

Hoppas ni kan verkställa detta då det idag är lite för mycket prylsnack och för lite aktiviteter.

Mvh Johan Marklund

Kul idé med en "skrytsida"! Det finns ju tydligen ett allt mer ökande intresse för dokusåpor :)

Får väl inleda detta med att "skryta" om gårdagens "extremsport" Jag och Kite var ute på Geocaching och blev överraskade av både skräpletare och hällande regn. Så var man då fast i ännu en tidsslukande sport...

Vi tyckte att detta var så kul att jag svängde ihop en liten geocachesida och beställde en ny GPS... Så kom det sig att även den budgeten åt skogen

http://geocaching.has.it

Skryt lagom!!! :)

Bra idé

Jag tycker det låter som en bra idé men håller inte med om att det är för mycket prylsnack. De inlägg som handlar om diverse utrustning tycker jag är bra då de kan ge mig en bred bild av utbudet och hjälpa mig att göra ett bra köp eller inget köp alls.

/Johan

Jag har två saker att skryta om denna helg!

Under året har jag paddlat runt ganska mycket i min Seagull Elite (enmanskajak). Tyvärr är det få som har egen kajak i mina trakter (Skövde), så det är ont om sällskap. Så visst var det skoj när jag lyckades få med en tjej som inte paddlat på 25 år (aldrig kajak). Saken är nämligen den att jag är tillräckligt liten för att kunna trassla mig ner i akterluckan! Vips har man (nästan) en tvåmanskajak, om än inte med sådär jättestor marginal till vattenytan. Balansen blev bra tack vare stabilisatorer, men mina ben somnade rätt bra efter ett par timmar (=trassligt att ta sig ur).

I söndags fick jag en ljuvlig höstmörker-promenad. Eftersom nästa tjejkompis gjorde "misstaget" att fråga var den där sjön där jag brukar ta mina vinterdopp var, så blev det en liten omväg (totalt ca 16 km). Med följd att de sista 45 minuterna blev skogspromenad i mörker. Jag hade nästan glömt hur ljuvligt det är att röra sig i mörkret utan ljus!

Att kunna skryta

Raskolnikov,
Jag tycker man kan styra detta utmärkt själv i diskussionsforum, med en egen tråd.
I övrigt tror jag du hittar vad du söker i läshörnan.
Mvh/Björn

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg