• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

skogsfärd..

hejsan!

söker nån som vill hänga med ut i skogen eller på fjället runt norrbottens fjällen.

helst nån tjej mellan 20-30år som vill ha mera erfarenheter av skog och fjäll även så gå det bra att padla fors sjö och skärgård utan några ploblem.

även en kille få hänga me om han vill.

jag är vägledare för både skog, fjäll och vatten.

man få lära sig mycket om sig själv,

ven behöver kosta på sig dyra resor.

trevlig tur
önskar jag er
torgny rönnqvist

i sommar

hejsan! sanna,

jag tänker dra ut i sommar på en fjällvandring runt kvikjokks fjällen och gå längs kungsleden.

skulle vara skoj om du ville hänga med ju och göra en vandring ihop ta det bar lite lungt må gott äta gott och ha det gott.

du får höra av dig på min mobil om du vill på nummer 070-6150523, så kan vi prata lite om vad du vill ha i matväg eller så emailar du mig på denna här adressen hvssjv@hotmail.com

hoppas vi kan höras av varandra
kram Torgny

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg