Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Skillnad Bask Shivling och Agressor?
- Trådstartare Sarvi
- Start datum
Jag skaffade en Aggressor inför förra sommaren. Som du är inne på är ryggplattan tunn och vek. Det är enda abret med säcken, men lätt åtgärdat. Här skrivs lite om Shivling och Aggressor, och något om vad jag gjorde för att få lite tjockare i ryggen och mer stabilitet: http://www.utsidan.se/vb_forum/showthread.php?threadid=38273&pagenumber=1
Kan lägga in en bild på den inbyggda "ramen" när jag kommer hem ikväll.
Raskesven
Kan lägga in en bild på den inbyggda "ramen" när jag kommer hem ikväll.
Raskesven
Tack, det vore mycket vänligt. Är det korrekt uppfattat att det är en fast rygglängd som gäller både på Agressor och Shivling? Ägare av större Shivling-modeller får gärna höra av sig med sina intryck.Raskesven; sa:Kan lägga in en bild på den inbyggda "ramen" när jag kommer hem ikväll.
Beklagar att det tog lite tid. Förlängde påskvandringen. Men här kommer bilden. Aggressor har fast rygglängd.
Skar ut en bit från ett gammalt liggunderlag, tog en böjd bambupinne, silvertejp längs foamplattan (på bägge sidor så man kunde sy) och sydde grejen. Fungerar utmärkt till min Bask Aggressor som ju i ursprungligt skick bara har en några mm tunn ryggplatta.
Raskesven
Skar ut en bit från ett gammalt liggunderlag, tog en böjd bambupinne, silvertejp längs foamplattan (på bägge sidor så man kunde sy) och sydde grejen. Fungerar utmärkt till min Bask Aggressor som ju i ursprungligt skick bara har en några mm tunn ryggplatta.

Raskesven
Shivling 90 har variabel rygglängd.Sarvi; sa:.../ Är det korrekt uppfattat att det är en fast rygglängd som gäller både på Agressor och Shivling? Ägare av större Shivling-modeller får gärna höra av sig med sina intryck.![]()
Vandra i stad och natur: Upptäck Merrell SpeedARC Matis för urban hiking
Vandring i staden – en ny livsstil
Urban hiking handlar om att utforska staden till fots och upptäcka dess dolda pärlor. Det är en aktivitet som ...
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg