Skid "semster"??

Har tänkt att åka till fjällen iår och kollade då på nån bra hemsida för ett 1-2 månaders sen men kan nu inte komma på vad denna hette. Jag hade för mig att arangören hette aktivitets fixarna men det var fel så alla som kan någon skid arangör som ordnar buss resor till fjällen med lite aktiviterter (typ nån tur o lite sånt). Jag tar gärna emot andra bra tips till en resa viktigt är att den är billig och det finmns tillgång till offpist i mer eller mindre form.

(kom ihåg att hemsidan hade en video på startsidan om några som hade åkt med)

mvh Elias

Hejsan Elias!

En ide är att gå in på Utsidans företagsregister och snabbtitta, med lite tur hitta du det du sökte eller något likvärdigt.

Mvh jonteman

Får man lite försynt fråga vad det var som var svårt med att hitta företaget? Du visste ju vad det hette...

En Googlesökning ger flera hundra träffar som bara handlar om det företaget, och de har BÅDE aktivitetsfixarna.se och aktivitetsfixarna.nu

Öppet mål :)

"lätt att hitta"??

Har ökt på alla sökmotorer som finns allafall evreka alltavista google och MSN har inte fårr ett enda svar tycker själv att det är skit skumt.

Re:

scruler; sa:
Har ökt på alla sökmotorer som finns allafall evreka alltavista google och MSN har inte fårr ett enda svar tycker själv att det är skit skumt.

Aha! Det beror förmodligen (som User H K lite väl elakt försöker påpeka) på att du skriver isär ord som ska vara sammansatta.

"Aktivitetsfixarna" är ett ord (inte "aktivitets fixarna", alltså). Nu spelar det ingen roll den här gången, men kan vara smidigt att tänka på nästa gång det ska letas: hittar man inte kan man kolla om man stavat rätt.

Testa med "aktivitetsfixarna" på Google så hittar du inte bara länken utan en del andra grejer om dem.

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
chi Skridsko- skid-jacka Kläder 19
ricke Skid/fjälljacka Kläder 4
d-b Dyra skid-/telemark-/snowboardkläder? Kläder 2

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg