arvid@physc.su.se (Arvid Nilsson)
Gäst
Jag har HÖRT (dvs. inte åkt) från några komisar att man kunde åka sträckan Tyresö-Dalarö igår! (Detta betraktar jag personligen som en säker källa. ) Uppenbarligen ligger också Baggensfjärden, men jag vet inte om man kan ta sig från Saltsjöbaden till Tyresö, vet du? Det vore ju fräsigt om man kunde åka Saltsjöbaden till Dalarö!
En kille på jobbet åkte på Stora Värtan och Askrikefjärden för några dagar sen(?) gissningsvis ligger dessa två fortfarande.
Hur ser det ut på Trälhavet och runt Vaxholm? Jag är även mycket nyfiken på Värmdös infjärdar och Älgöfjärden (dvs. fjärden mellan Värmdö och Djurö-Vindö). Dessa borde ligga med fin is. En tur från Saltsjöbaden till Stavsnäs vore också ett värdig alternativ
Vi måste skramla ihop en bra prognos för helgen nu!
En kille på jobbet åkte på Stora Värtan och Askrikefjärden för några dagar sen(?) gissningsvis ligger dessa två fortfarande.
Hur ser det ut på Trälhavet och runt Vaxholm? Jag är även mycket nyfiken på Värmdös infjärdar och Älgöfjärden (dvs. fjärden mellan Värmdö och Djurö-Vindö). Dessa borde ligga med fin is. En tur från Saltsjöbaden till Stavsnäs vore också ett värdig alternativ
Vi måste skramla ihop en bra prognos för helgen nu!