• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Ska vi träffas med barnen och göra något?

Om ni har barn så kan vi försöka hitta på någonting roligt där vi vuxna och barnen får göra något skojsigt. Ideer?
Är själv en 40 årig pappa med 7 årig dotter. (Stockholm)
Det kan vara allt från att bara vara ute i skogen och grilla korv till att prova på klättring eller något.
Kom med förslag.

Jaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

klart jag vill vara me!!!!!!!!
har många barn...ensam mamma med fem....men alla vill ju inte följa me på allt...
men...tycker det låter som en toppenide:)
mina barn är tre flcikor 15,13,11 och två pojkar 8 och 4...själv är jag snart 40...
kan ju ta med bara ett barn eller så också ibland...nu har jag varit uppe i idre me massa snö...här i stockholm där jag bor är det ju bara grönt...så skridskor kanske inte går...vad sägs om att träffas typ i nån mysig skog och grilla korv som föreslogs? tyresta åva? eller...fågelskådare?? torö landsort? eller...???
och min mail är f68ah65b@hotmail.com
kraaam till alla som vill från anna

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
maarina Träffas i Skåne Träffar 4
såg Nån som vill träffas Träffar 0
Nallo94 Träffas i Karlstad Träffar 0
citruus Träffas i Västerås Träffar 4
sachsaren Vi träffas i München, lördag kl. 5 på eftermiddagen. Träffar 38

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg