Jag har med stigande intresse och lust läst (lusläst?) hur man kan torka matvaror och komponera egna rätter att ha med sig på tur. Jag gillar iofs Real och de är inte fullt så dyra i Norge där jag bor (ca 60 NOK på xxl), men jag tycker också om att laga mat och vill gärna prova på mina egna tankar om god 'påsmat' i praktiken
NÅJO, till saken:
Hur förvarar ni de 'färdiga rätterna' när ni drar ut på tur?
Real etc ligger ju i färdiga ziplockpåsar, men inte vill jag återanvända de, och de ziplockpåsar jag har hittat tål inte hett vatten...
Jag vill kunna portionsförpacka maten hemma innan jag går ut, och sedan bara slå i vatten när jag ska äta. Är inte intresserad i att ha med de olika ingredienserna var för sig och blanda de när det är dags.
På förhand tack,
/FW.
(",)
NÅJO, till saken:
Hur förvarar ni de 'färdiga rätterna' när ni drar ut på tur?
Real etc ligger ju i färdiga ziplockpåsar, men inte vill jag återanvända de, och de ziplockpåsar jag har hittat tål inte hett vatten...
Jag vill kunna portionsförpacka maten hemma innan jag går ut, och sedan bara slå i vatten när jag ska äta. Är inte intresserad i att ha med de olika ingredienserna var för sig och blanda de när det är dags.
På förhand tack,
/FW.
(",)