• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Sintesi Moab Comp

Nybörjare, jag ska köpa en cykel i sommar och har fått tips om den här cykeln.

Jag vill ha en mtb som man kan ta sej fram överallt.
Är det nån som vet nått om den här cykeln?

Tackar för svar!

Bra bike

Mitt först inlägg på tjejforumet:p, får väl erkänna att jag tittar här ibland=)

Jag har en Sintesi Moab. Är riktigt nöjd med cykeln och ramen som sådan, klart skönaste cykeln jag haft. Jag köpte den från evaldsmtb.se vilket funka ok. Om det var där du tänkt köpa kan jag varna om dom säger att de byter ut nån del dock. De hade slut på den riktiga framkransen till min cykel men jag skulle få en 'minst lika bra'. De ersatte den med en som inte passa riktigt vilket gjorde att jag fick byta alla kugghjul efter typ ett år..men iaf hojen är kanon. Deore delar duger jättebra så länge man inte tävlar seriöst och Marzocchi gaffeln är riktigt skön.

Lycka till med cykelköpet!
[Ändrat av dav 2004-05-07 kl 14:07]

Vinter i Österrike: 6 höjdpunkter

Upplev ikoniska skidbackar, glaciäräventyr och charmiga byar där alpina traditioner och kulinariska smakupplevelser skapar en unik atmosfär.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg