• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Seriöst???

Vad för mening är det att skriva recenssioner på några rader endast!
Inge produkt är så enkel att den inte bahöver beskrivas ytterligare oavsätt hur väl beskriven den är i stidigare omdömmen.
Det ska väl ändå tillföra någonting?

Jag förordar inte att man ksa rensa eller nått sådant, de är inte ivägen, det är bara så sorgligt att se människor som skriver att detta är en favoritpryl eller att det är min tredje och jag kommer snart köpa en fjärde osv. Det säger mig ingenting överhuvudtaget om jag funderar på att beställa den och inte kan klämma och känna i någon butik!!!

Lägg manken till om ni ska skriva recenssioner annars kan det ju lika gärna bero. Att skriva att en produkt är bra är ju helt ointresant då våra deffinitioner av vad som är bra och inte tydligt går väldigt mycket isär, skriv en beskrivning och låt oss avgöra om den passar oss då!