Jag är på jakt efter en separat liten säck att förvara säkerhetslinan i, som kan fästas på sidan av min ryggsäck, något i stil med den som bifogas på bilden (fotot är felroterat - den sitter på sidan, inte under på ryggsäcken). Den ska alltså kunna fästas i sidoremmarna på säckarna, gärna i två nivåer ovanför varandra så att den inte flyger runt under åkningen.
Jag har tittat på addnature, outnorth, Alewalds butik i Stockholm, XXL, men inte hittat något. Säljarna sa att de inte säljer detta. Den på bilden verkar tillhöra själva ryggsäcken men jag vill alltså köpa en till min befintliga ryggsäck. En av säljarna föreslog någon lösning med en avkapad pet-flaska att fästa på sidan att förvara rullen i men det är jag inte intresserad av.
Har ni några tips?
Jag har tittat på addnature, outnorth, Alewalds butik i Stockholm, XXL, men inte hittat något. Säljarna sa att de inte säljer detta. Den på bilden verkar tillhöra själva ryggsäcken men jag vill alltså köpa en till min befintliga ryggsäck. En av säljarna föreslog någon lösning med en avkapad pet-flaska att fästa på sidan att förvara rullen i men det är jag inte intresserad av.
Har ni några tips?