Senaste dislussioner- menyn på första sidan.

Senaste diskussioner -menyn på förstasidan....

Jag har tänkt på att det vore trevligt om menyn med senaste diskussioner på första sidan vore lite längre....alltså fler senatse inlägg. Eftersom det inte står något under på sidan borde det inte spela någon roll utan att man kan scrolla ner om man är intresserad av just detta. Det händer ibland trots att man flitigt uppdaterar sig på sidan att alla rubriker på första sidan är nya och då kan man ju också ha missat någon (och det vill man ju inte).
Jag förstår om ni tycker (och det tycker jag med) att designen blir mer vässad med en perfekt första sida man inte kan eller behöver titta längre ner på. Det är helt klart både snyggare och generellt bättre. Här tycker jag som sagt att det kanske kan vara en idé att göra ett visst avkall på det med ovan nämnda anledning- det är inget vitalt för sidan utan används ju bara i nödfall om man varit på sidan något för sällan.
En annan undring också. Hur länge ligger rubriken "NY" kvar i diskussionsforumet på ett nybehandlat ämne?

/Andreas

Det finns ju visst ngt under....

Det är ju inte alls tomt under menyn F´låt! missade det......... iövrigt kvarstår dock mina idéer.

/Andreas

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg