• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Sealine Smarttrack kajakroder

Jag är på jakt efter ett Sealine Smarttrack kajakrodersystem att montera på min egenhändigt byggda Norton, efter recept från Björn Thomasson. Problemet är att jag inte har hittat något hos kajakdetaljister. Tillverkningen har tydligen upphört, vilket ju kan vara en anledning, men om någon där ute i svea rikes långa land vet var jag kan hitta ett sådant roder vore jag tacksam.

MVH
Johan Bjerke

Jag köpte ett för ett år sen på http://www.kajak.dk

Det fanns även i Sverige, men det var lite trögt tyckte jag och ringde dansken istället.

Jag tror inte tillverkningen har upphört, för det monteras ju SealLine-roder på flera kajaker i originalutförande. Men jag minns att det var nåt snack om att man vill sälja ut rodret som produkt från de som tillverkar rodret. Kanske är det nån som tagit över tillverkningen, eller nåt.

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg