• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Se upp i skoterspåret!

Varför ska man hytta med näven åt skoteråkare på skoterspår?
Däremot mot fotgångare och skoteråkare på skidspår.
 
Varför ska man hytta med näven åt skoteråkare på skoterspår?
Däremot mot fotgångare och skoteråkare på skidspår.

Skriver jag under på.... fast just nu så skulle jag nog stå ut med fotgängare i spåren... mot att jag fick snö...

Luftade racern rekordtidigt idag... förra året var det träning inför vasan...

Thomas
 
Varför ska man hytta med näven åt skoteråkare på skoterspår?
Däremot mot fotgångare och skoteråkare på skidspår.
Jag vet inte, kanske för att de körde fort, eller har aldri sett en skoter förr, eller oxå är det bara så att skoterförarna tror de hyttar fast de i själva verket vinkar?.. i fyllan å dagen efter så ska man inte lita helt på ögonen! he he he.. :)
 
Det er bra dere tar det humoristisk, men jeg lurer på om skoterkjørerne ville tatt det like pent om det var en skoterkjører som var i trådkorset. Kanskje en ide å teste ut for turistforeningen?:cool: