Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Sarekbilder
- Trådstartare Mauriz
- Start datum
Många vackra och lockande bilder. Ni verkar sannerliga haft en mycket innehållsrik tur. Grattis.
HåkanF
Det var kanske den alla tidens bäst tur, och under den sista natten var det sommarens största storm i hela norden.
Jag har tre 2000- toppar kvar att besöka i Sarek, so nästa sommaren måste jag kanske......igen.
Bor i 100m. öh. so måste jag komma till de fina fjällena alltid som möjligt.
Sorry min svenska M.
Balgattithjåkka och Akka? Vilken är den tredje toppen?
Jag var vid Gievgesjavrasj i Svartinjunes och där stormade inte. Jag kan ju ha sovat. På morgon regnade det och det regnade hela dagen 1.8.2007, men det blåste nästan inte.
Förlåt för min svenska också.
Jag var vid Gievgesjavrasj i Svartinjunes och där stormade inte. Jag kan ju ha sovat. På morgon regnade det och det regnade hela dagen 1.8.2007, men det blåste nästan inte.
Förlåt för min svenska också.
http://www.fmi.fi/uutiset/index.html?A=1&Id=1185879357.html
Du hade bra tältplats, vi sovade inte. Jag trodde att min tält få inte se morgånen och vi startade kl.fyra på vägen till Suorva.
Den tredje toppen är Bucht, vi fick inte den. "Stigen" från Mikkajegna med ryggsäck up till passet söder om Svarta Spetsen var för brant, och det var bra till oss. Vi skulle vara uppe i Vuoinestjokkå, -jegna, eller Spikammen när stormen kom. Det skulle vara MYCKET roligt.
Sorry min svenska. M.
Du hade bra tältplats, vi sovade inte. Jag trodde att min tält få inte se morgånen och vi startade kl.fyra på vägen till Suorva.
Den tredje toppen är Bucht, vi fick inte den. "Stigen" från Mikkajegna med ryggsäck up till passet söder om Svarta Spetsen var för brant, och det var bra till oss. Vi skulle vara uppe i Vuoinestjokkå, -jegna, eller Spikammen när stormen kom. Det skulle vara MYCKET roligt.
Sorry min svenska. M.
Mycket bra! Hög klass!
av bilder.
Apropå diskusionen om digitalkompakt versus digital SLR.
Vad har du för utrustning och hur bearbetar du dina bilder Mauriz?
Thure
Vad utrustning menar du om (jag förstor bara litet svenska)?
De här bilder har fått ett "halvt behandling" i Fotoshop. (De är inte mera dokumentbilder.)
Mauriz
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Tips på sida med bra Sarekbilder | Fjällvandring | 4 | ||
Färska Sarekbilder | Fjällvandring | 31 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg