• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

salveo

Hej

Söker någon att klättra med på Salveo i Sundbyberg. Nybörjare så för mig är det väl femmor som gäller. Vill klättra minst två gånger i veckan men gärna mer. Kan kvällar, helger och även en del dagtid.

maila till diza81@spray.se om du är intresserad

hej, jag är också en nybörjare. Vill du klättra så kan vi göra det, vi kan träffas på Salveo någongång och känna efter. Jag är en trevlig kille och kommer överens med alla, och delar du mitt intresse för klättring så ska det inte vara några problem alls. Hör gärna av dig

Maila mig på Nahom85@hotmail.com

Ha det så bra

60 kg
1.62 cm

Jag "lånar" tråden lite och ställer frågan om dte är någon som egentligen vet någon status för Salveo.

Jag har medlemskort där och hänger gärna på i er och klättrar lite. Är både nybörjare och egentligen för tung och osmidig men vad gör det när det är kul? :D

Kruxet just nu är väl att ingen (eller vet någon) vet status för Salveo? Kommer det att starta igen?, i samma lokal?, Är renovering påbörjad?, Vad händer med de som fortfarande betalar massa pengar per månad för medlemskap men som inte kan utnyttja det?

Vill egentligen inte klaga på Salveo för så länge allt funkade så var det en underbar klubb.
men nu börjar frustrationen bli rätt stor. Informationen är minst sagt bristfällig.

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg