Jag är en tjej på 22 år som gillar att utmana mig själv och har bestämt mig för att vandra upp för Kebnekaise. Tyvärr delar inte mina vänner detta intresse och det skulle vara jättetrevligt med en vandringskompis. Jag har ingen tidigare erfarenhet av fjällvandring men jag jobbar inom försvarsmakten och är van att gå längre sträckor med kängor och packning.
Jag har några veckors semester i slutet av Juli, samt i slutet av Augusti och skulle somsagt tycka att det var både roligare och tryggare att ha någon att vandra med
Är det någon som vet om det finns typ vandringsgrupper man kan anmäla sig till annars om jag skulle ta mig dit på egen hand men inte vill vandra upp till toppen själv?
MVH, Elina.
Jag har några veckors semester i slutet av Juli, samt i slutet av Augusti och skulle somsagt tycka att det var både roligare och tryggare att ha någon att vandra med
Är det någon som vet om det finns typ vandringsgrupper man kan anmäla sig till annars om jag skulle ta mig dit på egen hand men inte vill vandra upp till toppen själv?
MVH, Elina.