Rudy Project Farbe

Rudy Project Farbe
Är det någon som har några erfarenheter av dessa
brillor? Om man har stor näsa...sitter dom lika dåligt som ett par Oakley då?

fel av mig!

Jag är ingen guru på tyska...så därför har jag läst fel. Modellen heter Ekynox, farbe vettefan vad det är men de stog i katalogen så jag tänkte...nåja

EKYNOX var det! :)

[/QUOTE]
Nä, kostar det bara 2,50 Euro att få den tillskickad utomlands?

/Håkan [/QUOTE]

Var hittar du den infon? Det är ju suveränt siåfall...

Så här står det på http://www.roseversand.de under Katalog:
"Unser Katalog ist, wie immer, in allen Bahnhofsbuchhandlungen und überall im Zeitschriftenhandel erhältlich (D, A, CH, NL).

Ansonsten können Sie den Katalog natürlich auch bei uns bestellen. Fordern Sie ihn gleich unter Beilage von EURO 2,50 Schutzgebühr (bar, Scheck, Briefmarken) unter folgender Adresse an:

Rose Versand GmbH
- Kataloganforderung –
Postfach 25 47
46393 Bocholt

Die aktualisierte Auflage des Rose Versand Katalogs 2/2003 erscheint im August 2003.
Unsere Kunden erhalten den jeweils neuen Katalog natürlich automatisch und gratis zugeschickt."
Snabböversatt:
Man kan köpa den bok-, tidningshandel i D, A, CH, NL, eller beställa genom att skicka pengar, check, frimärke, 2,50 Euro till adressen.

Nästa katalog, nr 2/2003 kommer i augusti. Roses kunder får katalogen gratis.

Hur fick du tag i din?

/Håkan

Ang. katalogen

Jag klicka på Order Catalogue på den engelska versionen...men det var för ett par v. sedan. Nu såg jag att det verkade inte gå att beställeden fördet fanns inget formulär att fylla i som det fanns förrut.

Det stod på Tyska där också så det kanske står nåt roligt där ang det...

Nu står det samma som på tyska versionen (om jag var på rätt ställe). Nåja, för att vara på den säkra sidan så ska man kanske beställa en katalog hem till svägerskan (i Tyskland) och sen plocka upp den på vägen till Schweizsemstern (vandring och mtb i 2 veckor!). 2,50 kandet vara värt.

/Håkan

Men du!

Det blir ju perfekt, då kan du smuggla med dig några Wienerschitzel till mig då...jag som bor Sundsvall kan ta MTB ner till Skåne och hämta den...

...eller inte, jag tror jag ångrade mig...

För att svara på orginalfrågan, RPJ är kanon. Dom har extremt justerbara näsklämmor och skalmar.

Jag har Ekynox själv (med RX clip) och den är kanon.

/Mattias

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg