Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ruddalens skrinnarhall!
- Trådstartare cathrine
- Start datum
haremma; sa:26 december, mitt på dagen, var det många långfärdsskridskoåkare på skrinnarbanan. Kanske är ok om man inte frågar om lov först?
Fast då var det ju helgdag och andra öppettider. Se: http://www.ioff.goteborg.se/prod/io...9B9F1FC4A5E0FD2BC1256F6B004F43F6?OpenDocument
/Klas
Re: Hyra skridsko
Hej!
Ja man kan hyra långfärdsskridskor där för 30kr men de har begränsat antal så man får vara där i hyfsad tid. Jag vet tyvärr inte om det finns fler ställen, men jag tror inte det. Men jag är som sagt, jag vet inte säkert.
//Cathrine
LGW; sa:Man kan alltså hyra långfärdsskridsko på Ruddalen? Finns det något annat ställe i Gbg som också hyr ut?
Hej!
Ja man kan hyra långfärdsskridskor där för 30kr men de har begränsat antal så man får vara där i hyfsad tid. Jag vet tyvärr inte om det finns fler ställen, men jag tror inte det. Men jag är som sagt, jag vet inte säkert.
//Cathrine
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg