Roseversand.de?

Jag har beställt därifrån fyra-fem gånger och det är den gällande fraktavgiften som tillkommer, inget mer. I och med att det ligger inom EU så blir det vare sig tull eller momsproblem.
Det som är drygt med Rose är att de har mycket sparsmakad kundkontakt, till exempel var det en del grejer som saknades vid en beställning (fast de hade debiterat hela rasket) - men ingen som helst förklaring om/när/var/hur de saknade grejerna skulle komma. Jag skickade en fråga, men inget svar. Grejerna kom dock senare utan extra kostnad, så jag har inget att erinra mmot pålitligheten.

Jag har fått bättre behandling. Varenda gång när jag mailat dom så har dom svarat snabbt på epost.

Jag har även fått dom att skicka ordrar när ordervärdet understigit minimum ordervärde. Det kallar jag bra service.

/Mattias

Bra betyg!

Mina erfarenheter av Roseversand är mycket bra, så jag kan bara instämma av tidigare skribenter.

Ett kanske billigare alternativ är http://www.bike-discount.de (iallafall på de prylar jag beställde).
Dock så fick jag ringa dem tre ggr eftersom de missade att skicka med saker som de prickat av på den medsända kontrollistan....

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg