Rolig vurpa

Hej på er!
Är det bara jag som tycker stämningen på Utsidan har blivit lite fientlig och gnällig. Inte för att jag skall säga något, det var jag som började gnälla om mobiltelefonerna. har dock aldrig blivit kallad smygfacist tidigare..he he. Men jag antar att någon gång skall vara den första.

Nu skall jag inte gnälla utan förgylla er med min fina MTB vurpa idag. Spenderade Torsdagen med att cykla på Söderåsen i Skåne, väldigt regningt och blött kan tilläggas. Men humöret var på topp. I en liten backe över en äng passade jag på och babbla lite med min killkompis och missar en "liten sten". Flyger över cykeln landar i lera/vatten och huvudet och framförallt munnen, rätt i en tämligen färsk koskit hög. :) Jag fick givetvis stora applåder (ja inte av korna då) och luktade mys på vägen hem.

Sov så sött

Malin

Muuu

(Kanske är höstvädret som har fått oss lite griniga?)

Ja, vad ska man säga i en sån situation?
-"KOolt" är ju både rätt och fel på samma gång, sen så kan man ju också säga att du snackade skit eller hur? =)

Ha det bra !

MVH Anders B

FOTO

JAAA snälla säg att det finns ett foto på detta.
jag är en nybliven medlem och jag måste säga att vissa personer tycks verklingen vara lite små sura ibland.

Tack Mal (??) för att du förgyllde höstrusket lite

Peter

Jo tyvärr finns det foto på detta. jag brukar lyckas med något när jag är ute, så mina kära MTB polare har alltid med kameran. Blir det bra får jag väl sätta upp det på min fotosida :)

Mycket skitsnack blir det....ha ha väldigt fyndigt :)

Haj

Muu 2

Ähhh, jag snackar så mycket blaja...ehhh...jag menar man får mocka upp efter sig ibland....oooups...menar att ibland så skiter det sig...hmmm...du tog dej inte bara vatten över huvudet...

(och där blev Anders utvisad på grund av ALLDELES för dålig humor!)

/Anders B

Gnäll

Hej på er!
Är det bara jag som tycker stämningen på Utsidan har blivit lite fientlig och gnällig. Inte för att jag skall säga något, det var jag som började gnälla om mobiltelefonerna. har dock aldrig blivit kallad smygfacist tidigare..he he. Men jag antar att någon gång skall vara den första.

Tycker stämningen är GANSKA bra ändå. Rätt sällsynt med direkta personpåhopp om man inte säger något riktigt otrevligt själv. Sen är det ju också så att en del är ANINGEN ironiska vilket nog ibland går fram dåligt i skrift. Därför är det ju bra att krydda sina meddelanden med ;) och sursmile :( Eller så kan man ju ha den GLADA attityden HELA tiden som du verkar ha!

Så: Håller med - fram för en GLADARE Utsidan!

@->-- en ros för det!

:cool:

PS. Fast man FÅR tydligen inte har FÖR många bilder (smiles) Märkte det nu...
[Ändrat av Buda 2001-09-14 kl 08:34]

jag såg....

Glatt var det här.....

Jag var på söderåsen igår och jag tror jag såg dig. Var du där med 4 killar? Du var verkligen en syn för gudarna!!!! Men du såg väldigt glad ut för att ha landat i koskit. Hur många tjejer hade det?? Oj nu generaliserar jag...eller killar för den delen. :)

Du verkar vara en rolig typ.....

Glad

Tack Malin för att du bjöd på din vurpa.

Medierna maillistor och forum bäddar lite för missförstånd, som inte skulle uppkomma vid en mer direkt kommunikation.

Å andra sidan är det kul när det blir debatt.

Jag tror att tonläget successivt blir vänligare när fler och fler lär sig att skriva lite ödmjukare. Jag förutsätter att alla som finns här på forumet är reko.

Ha det.

Thure

jag håller med

Kossa mu
Jag tror att många kommentarer är ironiskt/skämtsamt menade. Ibland tycks de dock tolkas fel och vissa blir lite stötta istället för att le åt kommentaren. Den alltid glada Malin ;) t ex skrattade mest åt den något sjuka "facist" piken.....precis vad jag hade gjort.

För övrigt så tycker jag att det är ganska roande när det blir lite diskussion här på forumet. Men det är alltid SUPER roligt när folk berättar om sina roliga vurpor och misstag... man gör ju en del :) Mer sådant. All credit till dig Malin!

Ha de bra

Sebastian

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Akklokk Onödig rolig friluftspryl Utrustning allmänt 22
En stor stark Finns det något skönare än att vurpa! Utrustning allmänt 4

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg