Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Funderar på att byta mina gamla, blytunga Camp-hexor mot WC rockcentrics. Är det någon som har koll på storlekarna på dessa? Jag brukar släpa med st.7-9 och ibland 10. Vilka WC-storleka motsvarar detta?
Ingen aning, men ta med cyklop och snorkel till Ågelsjön nästa gång, så kan du dyka lite under sjöklippan och plocka upp det kompletta set som jag sumpade där sommaren 2000!
Jag bytte ut mina gamla hexor mot rockcentrix. Har nu 5 st stl 4 - 8 med Wire. Tänkte att det var hållbarare än spectra och det fungerar ju bra på kilar.
Visst blev det lättare men nu använder jag dem inte alls. Den stela wiren begränsar möjligheten att pula så det känns som om dom fungerar sämre an gammaldags hexor.
Sen är det ju det där med friends som även om dom sitter sämre går att sätta på så otroligt många fler ställen. Rockcentrixen får alltså bo tillsammans med åttan i garderoben. Vill du köpa dem begagnat (lite använda) så kan du ringa 0708-322624.
/Emil