Ritchey WCS Handtag

Jag har såna. Jag skulle snarare likna det vid riktigt tät skumgummi (men dat är kanske det som är neopren?). Har inte kört tillräckligt länge för att bilda mig en uppfattning om komfort.

/Håkan
 
Uttalar mig utan att ha sett "just dom".

Dom är väl inte helt i neopren eller? Ofta är det bara en slityta i neopren (som man lika ofta kan byta).

Och är dom helt i neopren så vill jag veta var du sett dom. Jag letar efter så kallade "foam grips" och dom skulle nog kunna funka lika bra.

/Mattias
 
mlindstrom; sa:
Uttalar mig utan att ha sett "just dom".

Dom är väl inte helt i neopren eller? Ofta är det bara en slityta i neopren (som man lika ofta kan byta).

Och är dom helt i neopren så vill jag veta var du sett dom. Jag letar efter så kallade "foam grips" och dom skulle nog kunna funka lika bra.

/Mattias

Tjena Mattias! jag satt å kikade på cyclecomponents..
Direktlänk -> http://www.cyclecomponents.com/cgi-...t&extra=000&varumarke=000&btg=&visa=1-30Beskr
 
Tror inte det är några handtag att rekomendera

Jag tror inte att sådana handtag är att rekomendera. Jag har ju förvisso inte provat just dessa handtag, men de jag har sett har haft en tendens att fungera ung. som tvättsvampar, d.v.s. de suger åt sig vatten och tar en förbannad tid att torka. Sen brukar de bli torra och smulas sönder. Men som sagt jag vet ju inte om dessa är bättre.

///Björn
 
Lurigt

Aa...det är ju lite lurigt eftersom det låter väldigt halt med neopren om det skulle komma i kontakt med vatten...jag tror inte riktigt det blir samma effekt som sådana där skumplastgrejjor men man får den känslan när man ser hur den ser ut...:) får höra med cc och se vad dom säger
 
Fungerar helt ok, om man inte har för korta fingrar
för dom är rätt så "tjocka".
Jag har använt WCS i 2 mån nu, håller ihop fortfarande.
/Ricke
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
balo Omkrets Ritchey Tom Slick Mountainbike 2
afropavo Ritchey...? Mountainbike 4
somule ergonomiska handtag Mountainbike 7
avslutatmedlemskap150217 Rackarns handtag Mountainbike 3
Handtag till v-brakes Mountainbike 1

Liknande trådar