Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt.
För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tänkte gå leden mellan Landmannalaugar och Thorsmark. Men här hemma jobbar alla. Så om någon har lust att hänga med, så hör av er. Tänkte åka i slutet av V33.
Hade vart grymt.. Leden är helt fantastisk, missa inte sista sträckan mellan Thorsmork - Skogar.. En alt 2 dagar full med vattenfall och sköna vyer över glaciärerna..
Skulle gärna följt med om det inte var för att jag just då är i Skottland.
Ta dig ordentligt med tid på leden. Många hastar igenom landmannalaugar och struntar i det som finns däromkring. Det finns hur mycket som helst!!
Kolla in isgrottorna vid hrafnntinnusker. Gå inte tillbaka samma väg som du kom, utan ta även tid att kolla in de "varma" källorna som syns från grottan. Det är en 20-min promenix från grottan och är värt besväret.
Mycket trevlig hemsida och intressanta berättelser. Nu blev jag bara ännu mer sugen, ska nog leta fram sandalerna. Jo, ska inte missa isgrottorna! Hoppas du Fredric får en trevlig tur i Skottland.