Jag är sugen på att ge mig iväg på ett längre äventyr och letar efter resesällskap! Planen är en långfärdscykling nånstans. Eftersom jag inte gjort det förut tänkte jag resa genom hyffsat civiliserade länder, så att reservdelar mm finns att få tag på. Kanske Australien/NZ eller Kanada. Jag hade tänkt mig runt 4-5 månader, men det beror ju på rutt. Avresa till vintern/våren kanske...
Däremot vill jag inte resa ensam. Inte för att jag drar mig för själva resan, men jag tror man får ut mycket mer av det hela om man är två (eller fler). Är du intresserad att hänga på så skicka ett mail!! Jag är inte helt låst vid planerna ovan heller, tiderna går ju att ändra och det finns säkert andra intressanta resmål.
Om någon har tips på rutter mottages det tacksamt med
/ Johan
Däremot vill jag inte resa ensam. Inte för att jag drar mig för själva resan, men jag tror man får ut mycket mer av det hela om man är två (eller fler). Är du intresserad att hänga på så skicka ett mail!! Jag är inte helt låst vid planerna ovan heller, tiderna går ju att ändra och det finns säkert andra intressanta resmål.
Om någon har tips på rutter mottages det tacksamt med
/ Johan