• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Resa i Argentina - Lake District

Hej!

Nu är vinterns resa bestämd, det blir 2 veckor i Argentina i februari. Jag har chansen att ha amerikanska vänner som har en ranch i norra Patagonien nära en stad som heter San Martin de Los Andes. Jag kommer att tillbringa största delen av tiden där, men skulle även vilja upptäcka lite mer av regionen. Har någon rest i Lake District eller Bariloche? Kommer även att stanna ett par dagar i Buenos Aires på vägen hem.

Tacksam för alla tips och råd (även tips på användbara länkar tas gärna emot).

Hälsningar

Karin

Berätta mer om Argentinaresan!!!

Planerar själv en Argentinarea. Vore kul att bo på ranch som du, då jag älskar lantliv och har ridning som intresse. Har du någon adress i Buenos Aires eller ranch att rek Tar din vänner emot bet gäster med ev möjlighet till ridning

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
tinalina Erfarenhet - resa själv i sydamerika?? Tjejforum 8
Malmén offpist-resa för tjejer till Alperna Tjejforum 2

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg