• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Renata Chlumska föreläsning

Kom just hem från en väldigt bra föreläsning med Renata Chlumska vilken energi och med sån entusiasm!!! Vilken skön människa.
Staffan Widstrand som var där och visade bilder och föreläste var också bra.

Ville bara tips om en väldigt bra föreläsningskväll.

Kan bara hålla med till 100%....!!! Hennes energi och inlevelse är något i särklass.
Staffans fantastiska bilder och berättelser gör att man bara längtar till nästa äventyr man ger sig ut på :)

Kort sagt, en mkt inspirerande kväll.... Så ta chansen ni som har möjlighet :)

//MD

Bra kväll;Renata Chlumska är segheten personifierad i en väldigt livlig person.
Widstrands bilder är mycket fina,men detta att "sälja" naturpärlorna,det tar emot.
Jag är, precis liksom han personifierade svenskarna i gemen, inte villig att se mina smultronställen upptagna av andra,hur mycket pengar de än genererar,men visst tål våra skogar,fjäll,vatten fler försiktiga besökare.
Jämförelsen savann och djur-safari och alla pengar de genererar har väl slagit mej många gånger förr,men skulle inte vilja ha så mycket folk överallt.
Då försvinner ju också just detta att man får vara ostörd.
Men visst,mer hundspann,renrajd,älgskådning vore väl bra,men inte en drös kajaker på min favoritstrand,min bästa tälplats ett tältläger etc...

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg