Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Rekord
- Trådstartare Polarnatt
- Start datum
bara att gratulera..., kul med en som satsar på extremer åt båda hållen. Oavsett historik så är jag imponerad.
imponerande, bra jobbat. jag gillar resultatorienterade människor..
gillar du dom mer, än andra människor?
hm varför redigerades mitt inlägg fick man inte fråga om det var hon som klagade på supandet, i nån tråd för några månader sedan? eller var frågan felformulerad? jag var faktiskt nyfiken, på riktigt.
Jag tror du blandar ihop Anneli med en annan tjej. Anneli har däremot varit på tapeten här på Utsidan i samband med en påstådd bestigning av Shishapangma.
Mvh /Joel
Jag tror du blandar ihop Anneli med en annan tjej. Anneli har däremot varit på tapeten här på Utsidan i samband med en påstådd bestigning av Shishapangma.
Mvh /Joel
jag tyckte namnet klingade bekant, från någon häftig diskussion här inne, trodde att hon var den tjej som avslutade sitt medlemskap efter att ha framfört synpunkter på nån fjällfest, eller vad det var.
men då har jag förmodligen blandat ihop.
sorry, ber om ursäkt och förstår självklart redigeringen av inlägget.
tack för tillrättaläggandet.
Mvh /Joel
Tror det var en Annelie Wester som sa upp sitt medlemsskap här på Utsidan!
Tyvärr
/Janne
Tror det var en Annelie Wester som sa upp sitt medlemsskap här på Utsidan!
Tyvärr
/Janne
där ser man, man hade ju förnamnet rätt i alla fall
gillar du dom mer, än andra människor?
det där var väl en korkad fråga.. det fanns inget i vad jag skrev som motiverade den frågan.. som tröst kan jag säga att jag inte tycker sämre om korkade människor än andra.. har lite svårt för snåla och lata..
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Nytt Svenskt Rekord i Fridykning | Dykning | 0 |
Liknande trådar
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg