Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
reklamen...
- Trådstartare marr
- Start datum
Jag hade också problem med detta då krysset är för litet för en iphone. Men lyckades fippla bort den till slut.
clindh
Forumvärd
Majjen: du kan stänga av stora annonser här
http://www.utsidan.se/member/profile.htm?_t=preferencestab
marr: kommer den stora annonsen ofta menar du, hur ofta?
http://www.utsidan.se/member/profile.htm?_t=preferencestab
marr: kommer den stora annonsen ofta menar du, hur ofta?
Är reklamen styrd på var man kopplar upp sig? Jag reser mycket och ser den ofta men det gör mig inget. Tycker det är bra att man kan välja att få reklam eller betala för sig.
Den hade stängkryss men väldigt litet och långt bort.
Vilka stora annonser blir man av med om man blir silvermedlem?
Just nu är det rätt många jag tycker är stora:
Kaffereklamen som täcker hela sidan
Bilreklamen högst upp som trycker ner hela sidan så fort man gör något
Den rörliga reklamen från SJ, tre rutor staplade på varandra som upptar en tredjedel av sidan (ibland är det Telia där också rörlig)
Blir man av med alla dessa om man blir silvermedlem? Jag tycker reklamen är jobbig.
Just nu är det rätt många jag tycker är stora:
Kaffereklamen som täcker hela sidan
Bilreklamen högst upp som trycker ner hela sidan så fort man gör något
Den rörliga reklamen från SJ, tre rutor staplade på varandra som upptar en tredjedel av sidan (ibland är det Telia där också rörlig)
Blir man av med alla dessa om man blir silvermedlem? Jag tycker reklamen är jobbig.
Jag är silvermedlem (loggar inte ut fårn utsidan) och får reklam för PREEMs STOR-kaffe emellanåt men så har jag också en browser som är tämligen labil och säkerligen tappar kakor och annat emellanåt.
Kommer att fortsätta som betalande på utsidan men jag blir inte direkt mer positiv till att köpa preem-kaffe om jag uttrycker mig försiktigt.
/Patrik,
Kommer att fortsätta som betalande på utsidan men jag blir inte direkt mer positiv till att köpa preem-kaffe om jag uttrycker mig försiktigt.
/Patrik,
clindh
Forumvärd
Du slipper den stora längst ner, som trycker ner sidan. Annonsspalten till höger är lika för alla.Blir man av med alla dessa om man blir silvermedlem? Jag tycker reklamen är jobbig.
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg