I november 2006 köpte jag en Graninge fritidssko hos Friluftsvaror i Malmö. Ett par månader senare började längsgående sömmar över tårna gå upp.
Tyvärr hade jag inget kvitto kvar och var i mailkontakt med Ejendals (graninge) och de ville se skorna.
Lämnade in dem på Friluftsvaror occh hörde inget på flera månader. Någonting hade gått snett och jag ringde upp Friluftsvaror och undrade varför det tagit så lång tid.
Efter två dagar ringer Friluftsvaror upp mig och talar om att jag kan hämta ett par nya skor.
Modellen jag haft hade utgått och jag blev ersatt med ett par bättre Graninge Grizzly.
Jag vill inte lasta varesig Ejendals eller Friluftsvaror för den långa hanteringen. Saker och ting kan gå snett i kommunikationen.
Jag är i alla fall nöjd med ersättningsskon och viljan från Ejendals att få nöjda kunder.
//Martin
http://www.soptunna.se
http://www.dremelforum.com
Tyvärr hade jag inget kvitto kvar och var i mailkontakt med Ejendals (graninge) och de ville se skorna.
Lämnade in dem på Friluftsvaror occh hörde inget på flera månader. Någonting hade gått snett och jag ringde upp Friluftsvaror och undrade varför det tagit så lång tid.
Efter två dagar ringer Friluftsvaror upp mig och talar om att jag kan hämta ett par nya skor.
Modellen jag haft hade utgått och jag blev ersatt med ett par bättre Graninge Grizzly.
Jag vill inte lasta varesig Ejendals eller Friluftsvaror för den långa hanteringen. Saker och ting kan gå snett i kommunikationen.
Jag är i alla fall nöjd med ersättningsskon och viljan från Ejendals att få nöjda kunder.
//Martin
http://www.soptunna.se
http://www.dremelforum.com