Recensioner/Utrustning/Övrigt/Klockor

Hej,
går jag hela klickandet ner till "Klockor" i recensionsbanken står det att det finns 1 recension, men det syns ingen. Och jag vet att jag lagt in en. Som man hittar via "Nya recensioner" (Suunto Lumi). Och då ligger det ytterligare en nivå, "Suunto", under "Klockor". Stegar man upp en nivå härifrån så blir recensionen osynlig igen.

(Antar att ni har ett pyssel som inte är högprio att lägga in gamla recensioner under nya rubriker, jag förstår er! Ser att det finns en hel del andra klockor, t ex.)

Senast ändrad:
Klockor

Klockor är ett kul ämne, För info om just suunto klockor som du efterfråga rekomenderar jag dig att söka efter suunto klockor på någon infosite.

Här på detta foumet tänkte jag att man kanske kunde tipsa om klocka för den riktiga äventyraren. Jag tänker på Breitling Emergency som är en klocka som - ifall man råkar illa ut sänder en nödsignal upp till 300 kilometer. Har för mig att Breitling Emergency faktiskt räddat piloters liv efter att de har störtat. En klocka som kan vara bra att ha med sig ifall man ska långt ut i vildmarken med andra ord ;) Tyvärr kostar den en halv förmögenhet men för den som har råd så. :)

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg